fbpx
UITSTEKEND

Algemene voorwaarden Detailhandel opstellen

Algemene voorwaarden Detailhandel

We kunnen ons goed voorstellen dat u zich als detailhandelaar het liefst bezighoudt met dat wat voor u belangrijk is, namelijk ondernemen en uw goederen verkopen. Daarbij zijn algemene voorwaarden onmisbaar. Een ongeluk zit altijd in een klein hoekje en met behulp van goede algemene voorwaarden voor uw detailhandel beperkt u uw aansprakelijkheidsrisico’s en helpt u dus onenigheid en narigheid te voorkomen. Daarnaast regelen algemene voorwaarden eveneens alle overige belangrijke contractuele aspecten bij de overeenkomsten die u sluit, zoals de prijs- en betalingsvoorwaarden, de leveringscondities en de verplichtingen van uw klanten.

Kies voor de kwaliteit van ècht maatwerk + extra services. Vaste prijs: 399,-*

Bij ons kiest u voor de kwaliteit van optimaal maatwerk, specifiek voor uw detailhandel opgesteld door een daarin gespecialiseerde jurist. Wij geloven niet in contractgeneratoren, maar in persoonlijke aandacht voor de bedrijfsvoering van uw detailhandel bij het opstellen van uw algemene voorwaarden. Voor het opstellen van uw algemene voorwaarden hanteren we een vaste en scherpe prijs. Daarbij ontvangt u gratis extra services. Met onze nauwkeurige, doch voor u snelle intake (20-30 minuten), zijn wij in staat u van het betere maatwerk te voorzien.

* Vraag een vrijblijvende offerte aan

In uitzonderlijke gevallen hanteren wij een hoger tarief voor detailhandelaren die erg uitgebreide algemene voorwaarden nodig hebben. Vraag voor het opstellen van uw algemene voorwaarden daarom altijd eerst een vrijblijvende offerte aan of neem telefonisch 085-4012440, via WhatsApp of de chat contact met ons op.

Inhoud algemene voorwaarden detailhandelaren

Afhankelijk van de soort goederen die uw detailhandel verkoopt, zijn relevante onderwerpen voor in algemene voorwaarden onder meer:

  • Het beperken van uw aansprakelijkheid en vrijwaring;
  • Verplichtingen van uw klanten;
  • Leveringsvoorwaarden;
  • Prijzen en betalingen,
  • Maatregelen te nemen in geval van wanbetaling van uw klanten;
  • Garantievoorwaarden;
  • Termijnen waarbinnen de klant moet klagen in geval van een gebrekkige levering;
  • Eigendomsvoorbehoud.

Starter? Heb ik als detailhandelaar nog meer documenten nodig?

Bent u starter en vraag u zich af of uw detailhandel naast algemene voorwaarden nog meer documenten nodig hebt? Neem dan vrijblijvend contact op voor meer informatie. Wij bieden geen standaardpakketten met bijvoorbeeld algemene voorwaarden + opdrachtovereenkomst + verwerkersovereenkomst + privacy policy + disclaimer. De meeste detailhandelaren hebben niet al deze documenten nodig. Informeer bij ons voor een eerlijk advies.