fbpx
UITSTEKEND

Algemene voorwaarden Schoonmaakbedrijf opstellen

Algemene voorwaarden Schoonmaakbedrijf

Op zoek naar algemene voorwaarden voor uw schoonmaakbedrijf? We kunnen ons goed voorstellen dat u zich het liefst bezighoudt met dat wat voor u belangrijk is, namelijk ondernemen en bezig zijn. Daarbij zijn algemene voorwaarden onmisbaar. Een ongeluk zit altijd in een klein hoekje en met behulp van goede algemene voorwaarden voor uw schoonmaakbedrijf beperkt u uw aansprakelijkheidsrisico’s en helpt u dus onenigheid en narigheid te voorkomen.

Direct laten opstellen | Ècht maatwerk | Vaste prijs: € 399,- | All-in service

Elk schoonmaakbedrijf is uniek en verdient bijzondere aandacht als het gaat om algemene voorwaarden opstellen. In totaal zijn we al snel 3,5 tot 4 uur bezig met uw opdracht, soms langer. Geen templates dus, maar echt maatwerk. We analyseren uw eerste informatie en het vermelde op uw eventuele website grondig. Daarna hebben we per e-mail of telefonisch een intake met u. Op deze manier leren wij de bedrijfsvoering van uw schoonmaakbedrijf en uw wensen echt kennen. Dit is nodig voor algemene voorwaarden die ècht op maat zijn geschreven en optimale bescherming bieden tegen aansprakelijkheid. Bovendien leveren we een All-in Service▼

Vraag een vrijblijvende offerte aan of bel voor meer informatie.

Vaste prijs: € 399,- (excl. btw)*
Persoonlijk contact met uw jurist (+12 jaar ervaring)
Intake per mail en/of telefonisch
100%-tevredenheidsgarantie
Inclusief nazorg en advies
Klanten waarderen ons met een 9,6

Hoe werkt het?

  1. Vrijblijvende offerte aanvragen

    Vraag een vrijblijvende offerte aan of bel 085-4012440, WhatsApp of chat.

  2. Vooronderzoek

    We zijn ongeveer 1 à  1½ uur bezig om op basis van uw eerste informatie en informatie op uw eventuele website een grondige eerste analyse van de bedrijfsvoering en situatie van uw schoonmaakbedrijf te maken. Zie onze werkwijze.

  3. Klantspecifieke vragenlijst

    De resultaten van onze analyse ontvangt u binnen een werkdag per e-mail in de vorm van een klantspecifieke vragenlijst met goed doordachte vragen. In tegenstelling tot alleen een telefonische intake biedt deze werkwijze – zowel u als ons – de mogelijkheid om relevante aspecten van uw bedrijfsvoering en wensen goed te overdenken.

  4. Intake

    Kies voor een telefonische intake en/of intake per e-mail. Bij een telefonische intake ontzorgen we u volledig. In beide gevallen bedraagt uw tijdsbesteding vaak niet meer dan 20 tot 30 minuten.

Klanten waarderen ons met een 9,6.

Vraag een vrijblijvende offerte aan of neem contact op voor een gratis adviesgesprek.

All-in Service

  • Inclusief toelichting en instructie.
  • Niet helemaal tevreden? Vragen stellen en aanpassingen zoveel u wilt.
  • Op langere termijn uw algemene voorwaarden laten aanpassen? Kleine wijzingen voeren we gratis door, zo vaak u wilt.
  • Gratis advies bij onverhoopte geschillen met uw klanten of opdrachtgevers.

Overige informatie

  • Intake en opstellen door gespecialiseerde jurist (meester in de rechten) +12 jaar ervaring;
  • Vaste prijs. Nooit extra kosten;
  • Levering meestal binnen 5 dagen;
  • Facturering pas na levering (betalingstermijn 14 dagen);
  • Ontvang uw algemene voorwaarden in 4 bestanden, ook op A4-formaat (2x Word & 2x PDF).
  • Starterspakket? Bel ons voor een eerlijk advies over welke documenten u werkelijk nodig hebt.

Inhoud algemene voorwaarden schoonmaakbedrijf

Afhankelijk van het type schoonmaakbedrijf, zijn relevante onderwerpen voor in algemene voorwaarden onder meer:

  • Het beperken van de aansprakelijkheid van uw schoonmaakbedrijf voor schade ontstaan als gevolg van gebrekkige materialen die de opdrachtgever zelf aan u beschikbaar heeft gesteld;
  • Het beperken van de aansprakelijkheid van uw schoonmaakbedrijf tot een bepaald maximum indien sprake is van schade die onverhoopt toch door uw schuld is ontstaan;
  • Het kunnen uitstellen van de schoonmaakwerkzaamheden in geval van overmacht;
  • Maatregelen tegen wanbetaling van uw opdrachtgevers;
  • Termijnen waarbinnen de opdrachtgever moet klagen als hij vindt dat uw schoonmaakbedrijf de werkzaamheden niet goed heeft uitgevoerd, na verstrijken waarvan de opdrachtgever u niet meer kan aanspreken;
  • Opschorting en ontbinding van overeenkomsten;
  • Toepasselijk recht en geschilbeslechting.

Starter? Heb ik nog meer documenten nodig?

Bent u starter en vraag u zich af of u naast algemene voorwaarden voor uw schoonmaakbedrijf nog meer documenten nodig hebt? Neem dan vrijblijvend contact op voor meer informatie. Wij bieden geen standaardpakketten met bijvoorbeeld algemene voorwaarden + opdrachtovereenkomst + verwerkersovereenkomst + privacy policy + disclaimer. De meeste schoonmaakbedrijven hebben niet al deze documenten nodig. Informeer bij ons voor een eerlijk advies.