Algemene voorwaarden Cateringbedrijf

We kunnen ons goed voorstellen dat u zich als cateringbedrijf het liefst bezighoudt met dat wat voor u belangrijk is, namelijk ondernemen en uw goederen verhuren. Daarbij zijn algemene voorwaarden onmisbaar. Een ongeluk zit altijd in een klein hoekje en met behulp van goede algemene voorwaarden beperkt u uw aansprakelijkheidsrisico’s en helpt u dus onenigheid en narigheid te voorkomen. Daarnaast regelen algemene voorwaarden eveneens alle overige belangrijke contractuele aspecten bij de huurovereenkomsten die u sluit, zoals de aansprakelijkheid van de huurder voor schade aan het gehuurde, verzekering van het gehuurde, de looptijd en eventuele opzegging​ en stilzwijgende verlenging van de huurovereenkomst, het beperken van de aansprakelijkheid van uw cateringbedrijf, de huurprijs, eventuele borg en betalingsvoorwaarden, maatregelen in geval van wanbetaling van de huurder en bescherming tegen faillissement van en beslaglegging bij de huurder m.b.t. de gehuurde goederen.

Kies voor de kwaliteit van ècht maatwerk + extra services. Vaste prijs: 299,-*

Bij ons kiest u voor de kwaliteit van optimale maatwerk algemene voorwaarden, specifiek voor uw cateringbedrijf opgesteld door een daarin gespecialiseerde jurist. Wij geloven niet in contractgeneratoren, maar in persoonlijke aandacht voor uw bedrijfsvoering bij het opstellen van uw algemene voorwaarden. Voor het opstellen van de algemene voorwaarden voor uw cateringbedrijf hanteren we een vaste en scherpe prijs. Daarbij ontvangt u gratis extra services.

*In uitzonderlijke gevallen hanteren wij een hoger tarief voor cateringbedrijven die erg uitgebreide algemene voorwaarden nodig hebben. Vraag voor het opstellen van uw algemene voorwaarden daarom altijd eerst een vrijblijvende offerte aan of neem telefonisch 085-4012440, via WhatsApp of de chat contact met ons op.

Meer informatie over onze werkwijze en extra services

Meteen een vrijblijvende offerte aanvragen

algemene voorwaarden opstellen

Inhoud algemene voorwaarden cateringbedrijf

Afhankelijk van het type cateringbedrijf, zijn relevante onderwerpen voor in algemene voorwaarden onder meer:

  • Het beperken van de aansprakelijkheid van uw cateringbedrijf;
  • Prijs en betalingsvoorwaarden;
  • Maatregelen in geval van wanbetaling van de klant.

Starter? Heeft mijn cateringbedrijf nog meer documenten nodig?

Bent u starter en vraag u zich af of uw cateringbedrijf naast algemene voorwaarden nog meer documenten nodig hebt? Neem dan vrijblijvend contact op voor meer informatie. Wij bieden geen standaardpakketten met bijvoorbeeld algemene voorwaarden + huurovereenkomst + verwerkersovereenkomst + privacy policy + disclaimer. De meeste cateringbedrijven hebben niet al deze documenten nodig. Informeer bij ons voor een eerlijk advies.