fbpx
UITSTEKEND

Algemene voorwaarden Communicatiebureau opstellen

Algemene voorwaarden Communicatiebureau

Bent u als ZZP’er onlangs een communicatiebureau gestart of werkt u (als leidinggevende) bij een communicatiebureau en bent u op zoek naar algemene voorwaarden voor uw dienstverlening? Wij zijn u graag van dienst met het opstellen van uw op maat te maken algemene voorwaarden. Voor een communicatiebureau zijn relevante en duidelijke algemene voorwaarden uitermate belangrijk om veilig en efficiënt te kunnen ondernemen. Goede algemene voorwaarden beperken uw aansprakelijkheid en regelen alle andere relevante contractuele bepalingen waardoor u deze niet steeds met iedere individuele opdrachtgever hoeft overeen te komen. Denkt u hierbij onder meer aan de verplichtingen van uw opdrachtgevers, de betalings-, uitvoeringsvoorwaarden en de looptijd en opzegging van overeenkomsten. Bovendien bent u met behulp van goede algemene voorwaarden veel beter beschermd tegen onvoorziene omstandigheden.

Kies voor de kwaliteit van ècht maatwerk + extra services. Vaste prijs: 399,-*

Bij ons kiest u voor de kwaliteit van optimaal maatwerk, specifiek voor uw communicatiebureau opgesteld door een daarin gespecialiseerde jurist. Wij geloven niet in contractgeneratoren, maar in persoonlijke aandacht voor uw communicatiebureau bij het opstellen van uw algemene voorwaarden. Voor het opstellen van uw algemene voorwaarden hanteren we een vaste en scherpe prijs. Daarbij ontvangt u gratis extra services. Met onze nauwkeurige, doch voor u snelle intake (20-30 minuten), zijn wij in staat u van het betere maatwerk te voorzien.

Inhoud algemene voorwaarden communicatiebureaus

Afhankelijk van de concrete diensten die uw communicatiebureau verleent, zijn relevante onderwerpen voor in algemene voorwaarden onder meer:

  • Beperking van uw aansprakelijkheid en vrijwaring, onder meer wat betreft het niet kunnen garanderen van bepaalde resultaten voor uw opdrachtgevers;
  • Verplichtingen van uw opdrachtgevers;
  • Looptijd en opzegging van overeenkomsten;
  • Honorarium en kosten;
  • Betalingsvoorwaarden;
  • Uitvoeringsvoorwaarden;
  • Opschorting en ontbinding van overeenkomsten.

Starter? Heb ik nog meer documenten nodig?

Bent u starter en vraag u zich af of u naast algemene voorwaarden voor uw communicatiebureau nog meer documenten nodig hebt? Neem dan vrijblijvend contact op voor meer informatie. Wij bieden geen standaardpakketten met bijvoorbeeld algemene voorwaarden + opdrachtovereenkomst + verwerkersovereenkomst + privacy policy + disclaimer. De meeste communicatiebureaus hebben niet al deze documenten nodig. Informeer bij ons voor een eerlijk advies.