
Algemene voorwaarden voor uw dienstverlening laten opstellen?
Door een gespecialiseerde jurist | Optimaal maatwerk | Vaste scherpe prijs | All-in Service
⭐⭐⭐⭐⭐ 9.6/10 Klantenbeoordeling
Verleent uw onderneming diensten en bent u op zoek naar algemene voorwaarden voor uw dienstverlening? Wij zijn u graag van dienst met het opstellen van uw op maat te maken algemene voorwaarden. Voor dienstverlening zijn relevante en duidelijke algemene voorwaarden uitermate belangrijk om veilig en efficiënt te kunnen ondernemen. Goede algemene voorwaarden beperken uw aansprakelijkheid en regelen alle andere relevante contractuele bepalingen waardoor u deze niet steeds met iedere individuele opdrachtgever hoeft overeen te komen. Denkt u hierbij onder meer aan de betalings-, uitvoerings- en annuleringsvoorwaarden, de looptijd en opzegging van overeenkomsten en de verplichtingen van uw opdrachtgevers. Bovendien bent u met behulp van goede algemene voorwaarden voor uw dienstverlening veel beter beschermd tegen onvoorziene omstandigheden.
Direct laten opstellen 
- Specifiek voor uw bedrijf op maat geschreven.
- Door een in het contractenrecht gespecialiseerde jurist (+14 jaar ervaring/+500 voorwaarden per jaar).
- Vaste scherpe prijs, all-in service.
- Telefonisch, via videobellen of per e-mail bespreken we uw bedrijfsvoering en wensen.
- Betaal achteraf. Nooit extra kosten.
★★★★★ 9.6/10 Klantenbeoordeling
All-in Service
- 100%-tevredenheidsgarantie. Onbeperkte revisies en onbeperkt vragen stellen.
- Inclusief gebruiksinstructie.
- Aanpassingen op lange termijn? Kleine wijzingen voeren we gratis door.
- Conflict met een opdrachtgever? Bel of mail voor gratis advies.
- Vragen over uw algemene voorwaarden in een specifieke situatie? Bel of mail voor gratis uitleg.
Stappenplan
- Bel 085-4012440 of vraag een vrijblijvende offerte aan.
- Wij bestuderen uw eerste informatie en uw eventuele website grondig.
- Kies vervolgens voor een telefonische intake, Google Meet of intake per e-mail (klantspecifieke vragenlijst). Uw tijdsbesteding ca. 20-30 min.
- Levering meestal binnen 5 dagen. Spoedlevering mogelijk.
— Andreas Niessl | A.N Lifestyle-Coaching
Henk Hafkamp
4 Seasons Entertainment
Waarom kiezen voor ons?
Specialistische expertise 
Sinds meer dan 14 jaar bestaat 100% van onze dagelijkse werkzaamheden uit het opstellen en controleren van algemene voorwaarden en contracten. Met recht kunnen we zeggen dat we een echte expert zijn op dit gebied. Wij zijn dus geen juridisch kantoor dat het opstellen van algemene voorwaarden als nevenactiviteit aanbiedt. Met honderden opgestelde algemene voorwaarden per jaar en specifieke juridische kennis bent u bij ons verzekerd van kwaliteit. Die kennis wordt bovendien voortdurend bijgehouden door middel van bijscholing, zodat u kunt rekenen op actuele en juridisch goed onderbouwde algemene voorwaarden.
Optimaal maatwerk 
Wij zorgen voor algemene voorwaarden die precies aansluiten op uw specifieke dienstverlening en wensen. Het is belangrijk dat uw algemene voorwaarden op uw dienstverlening aansluiten omdat u dan zeker weet dat u aan alle wettelijke verplichtingen tegenover uw opdrachtgevers voldoet en niet na lange tijd nog met claims kunt worden geconfronteerd. Verderop twee voorbeelden waarom maatwerk zo belangrijk is.
Zoals onze naam al aangeeft, staat maatwerk bij ons op de eerste plaats. Bij ons begint het opstellen van algemene voorwaarden met een zorgvuldig voortraject, gevolgd door een intake met u. Op basis van de eerste informatie die u verstrekt én de gegevens die we zelf verzamelen (bijvoorbeeld via uw website), doen wij eerst grondig vooronderzoek. Zo krijgen we een eerste goede indruk van uw aanbod van diensten, manier van werken en de bijbehorende risico’s. Hierdoor kunnen we ons voorbereiden op de vragen die we aan u moeten stellen en kunnen we tijdens de intake gericht doorvragen, mogelijke knelpunten signaleren en bepalen welke wettelijke regels voor uw specifieke dienstverlening van toepassing zijn. Dat kost voor ons meer tijd, maar levert voor u wél juridische zekerheid op. Een onvoorbereide intake zou minder tijd kosten, maar leiden tot een intake die niet in detail kan gaan, met als vanzelfsprekend resultaat: algemene voorwaarden die niet goed aansluiten op uw dienstverlening en de wettelijke verplichtingen die daarbij horen, met alle risico’s van dien.
All-in Service 
Bedrijven veranderen – en dat geldt ook voor de algemene voorwaarden die ze nodig hebben. Wanneer u uw algemene voorwaarden door ons laat opstellen, bent u op dat moment goed geholpen. Maar wat gebeurt er als uw bedrijf (zoals bijna elk bedrijf) na verloop van tijd verandert? Of als de wetgeving verandert? Is het dan niet handig om contact met ons op te kunnen nemen voor kleine, gratis aanpassingen?
Én, wat als er een geschil ontstaat met een opdrachtgever? Dergelijke geschillen zijn altijd naar de algemene voorwaarden te herleiden. Bij andere aanbieders betaalt u voor advies in dergelijke gevallen. Bij ons bieden we dit advies gratis aan. Hoe handig is het om gratis advies te krijgen bij een geschil? Wij zorgen ervoor dat u altijd kunt terugvallen op onze expertise en support en dat uw algemene voorwaarden steeds up-to-date en op maat blijven.
Waarom zijn maatwerk algemene voorwaarden zo belangrijk?
Gebruik nooit algemene voorwaarden van een concullega-bedrijf en ga niet zelf aan de slag; de kans is nihil dat die algemene voorwaarden precies op uw bedrijfsvoering aansluiten, met alle juridische consequenties van dien. Dit nog afgezien van het feit dat dergelijke algemene voorwaarden mogelijk niet door een jurist zijn opgesteld. Een goed alternatief voor maatwerk algemene voorwaarden zijn branchevoorwaarden die door een erkende organisatie voor uw branche zijn geschreven. Dergelijke branchevoorwaarden hebben een breed bereik en zijn doorgaans professioneel opgesteld. Echter, nadeel daarvan is dat zij niet in uw specifieke behoeften kunnen voorzien; neem bijvoorbeeld een dienstverlener die daarnaast ook materieel verhuurt of losse goederen verkoopt, bijvoorbeeld via een webshop.
Wij krijgen regelmatig het verzoek om algemene voorwaarden te controleren die door klanten zelf in elkaar zijn gezet of zijn gekopieerd. Zeer zelden blijken deze algemene voorwaarden te kloppen voor dat bedrijf, ook niet indien duidelijk is dat ze door een jurist zijn opgesteld. Dit komt omdat elk bedrijf zijn nuances kent zoals hierboven aangegeven. Gebruik van dergelijke algemene voorwaarden kan voor vervelende verrassingen zorgen. Dit nog afgezien van het feit dat de teksten vaak zonder toestemming van de auteur zijn overgenomen, wat een auteursrechtinbreuk oplevert.
Direct laten opstellen? 
Snel algemene voorwaarden laten opstellen? Bel tijdens kantoortijd om een afspraak te maken. U ontvangt dan geen offerte maar een opdrachtbevestiging.
Onze stappen naar optimaal maatwerk
- Na opdrachtverstrekking zijn we ongeveer één uur bezig om op basis van uw eerste informatie en informatie op uw eventuele website een grondige eerste analyse van uw bedrijfsvoering en situatie te maken.
- Vervolgens kiest u voor een telefonische intake, Google Meet of een intake per e-mail. In geval van een intake per e-mail ontvangt u de resultaten van ons vooronderzoek (vorige stap) binnen een werkdag in de vorm van een klantspecifieke vragenlijst met goed doordachte vragen. In geval van een telefonische intake of Google Meet biedt het verrichte vooronderzoek van de vorige stap ons de aanknopingspunten voor het gesprek. Ook een combinatie van beantwoorden van de vragenlijst per e-mail en een telefonische intake/Google Meet is mogelijk. U kunt de vragenlijst eerst (zoveel mogelijk) beantwoorden, waarna we het gesprek plannen om e.e.a. door te nemen of te nuanceren.
- Uw algemene voorwaarden worden volledig op maat geschreven.
- Ontvang uw algemene voorwaarden in 4 bestanden, ook op A4-formaat (2x Word & 2x PDF).
- Vragen of gewenste aanpassingen? Allemaal bij de prijs inbegrepen, onbeperkt!
Zowel in geval van een telefonische intake, Google Meet als een intake per e-mail, bedraagt uw totale tijdsbesteding vaak niet meer dan 20 tot 30 minuten.
Starterspakket? Bel ons voor een eerlijk advies over welke documenten u werkelijk nodig hebt
Inhoud algemene voorwaarden dienstverlening
Afhankelijk van de concrete diensten die uw onderneming verleent, zijn relevante onderwerpen voor in algemene voorwaarden onder meer:
- Aansprakelijkheid en vrijwaring;
- Eventuele betrokkenheid van derde dienstverleners;
- Verplichtingen van uw opdrachtgevers;
- Uitvoeringsvoorwaarden;
- Klachttermijnen;
- Looptijd en eventuele stilzwijgende verlenging en opzegging van overeenkomsten;
- Tussentijdse annulering en de gevolgen daarvan;
- Bescherming van uw intellectueel eigendom;
- Geheimhouding.
Starter? Heb ik nog meer documenten nodig?
Bent u starter en vraag u zich af of u naast algemene voorwaarden voor dienstverlening nog meer documenten nodig hebt? Neem dan vrijblijvend contact op voor meer informatie. Wij bieden geen standaardpakketten met bijvoorbeeld algemene voorwaarden + opdrachtovereenkomst + verwerkersovereenkomst + privacy policy + disclaimer. De meeste dienstverleners hebben niet al deze documenten nodig. Informeer bij ons voor een eerlijk advies.