Algemene voorwaarden dienstverlening

Verleent uw onderneming diensten en bent u op zoek naar algemene voorwaarden voor uw dienstverlening? Wij zijn u graag van dienst met het opstellen van uw op maat te maken algemene voorwaarden. Voor dienstverlening zijn relevante en duidelijke algemene voorwaarden uitermate belangrijk om veilig en efficiënt te kunnen ondernemen. Goede algemene voorwaarden beperken uw aansprakelijkheid en regelen alle andere relevante contractuele bepalingen waardoor u deze niet steeds met iedere individuele opdrachtgever hoeft overeen te komen. Denkt u hierbij onder meer aan de betalings-, uitvoerings- en annuleringsvoorwaarden, de looptijd en opzegging van overeenkomsten en de verplichtingen van uw opdrachtgevers. Bovendien bent u met behulp van goede algemene voorwaarden voor uw dienstverlening veel beter beschermd tegen onvoorziene omstandigheden.

Algemene voorwaarden dienstverlening laten opstellen. Kies voor de kwaliteit van ècht maatwerk + extra services. Vaste prijs: 299,-*

Bij ons kiest u voor de kwaliteit van optimaal maatwerk, specifiek voor uw dienstverlening opgesteld door een daarin gespecialiseerde jurist. Wij geloven niet in contractgeneratoren, maar in persoonlijke aandacht voor uw specifieke dienstverlening bij het opstellen van uw algemene voorwaarden. Voor het opstellen van uw algemene voorwaarden  hanteren we een vaste en scherpe prijs. Daarbij ontvangt u gratis extra services.

*In uitzonderlijke gevallen hanteren wij een hoger tarief voor dienstverleners die erg uitgebreide algemene voorwaarden nodig hebben. Vraag voor het opstellen van uw algemene voorwaarden daarom altijd eerst een vrijblijvende offerte of neem telefonisch 085-4012440, via WhatsApp of de chat contact met ons op.

Meer informatie over onze werkwijze en extra services

Meteen een vrijblijvende offerte aanvragen

algemene voorwaarden opstellen

Inhoud algemene voorwaarden dienstverlening

Afhankelijk van de concrete diensten die uw onderneming verleent, zijn relevante onderwerpen voor in algemene voorwaarden onder meer:

  • Aansprakelijkheid en vrijwaring;
  • Eventuele betrokkenheid van derde-dienstverleners;
  • Verplichtingen van uw opdrachtgevers;
  • Uitvoeringsvoorwaarden;
  • Klachttermijnen;
  • Looptijd en eventuele stilzwijgende verlenging en opzegging van overeenkomsten;
  • Tussentijdse annulering en de gevolgen daarvan;
  • Bescherming van uw intellectueel eigendom;
  • Geheimhouding.

Starter? Heb ik nog meer documenten nodig?

Bent u starter en vraag u zich af of u naast algemene voorwaarden voor dienstverlening nog meer documenten nodig hebt? Neem dan vrijblijvend contact op voor meer informatie. Wij bieden geen standaardpakketten met bijvoorbeeld algemene voorwaarden + opdrachtovereenkomst + verwerkersovereenkomst + privacy policy + disclaimer. De meeste dienstverleners hebben niet al deze documenten nodig. Informeer bij ons voor een eerlijk advies.