Algemene voorwaarden interim-management

Bent u werkzaam als interim-manager of werkt u (als leidinggevende) bij een interim-managementbureau en bent u op zoek naar algemene voorwaarden voor uw dienstverlening? Wij zijn u graag van dienst met het opstellen van uw op maat te maken algemene voorwaarden. Voor interim-management zijn relevante en duidelijke algemene voorwaarden uitermate belangrijk om veilig en efficiënt te kunnen ondernemen. Goede algemene voorwaarden beperken uw aansprakelijkheid en regelen alle andere relevante contractuele bepalingen waardoor u deze niet steeds met iedere individuele opdrachtgever hoeft overeen te komen. Denkt u hierbij onder meer aan de betalings-, uitvoerings- en annuleringsvoorwaarden, de looptijd en opzegging van overeenkomsten en de verplichtingen van uw opdrachtgevers. Bovendien bent u met behulp van goede algemene voorwaarden veel beter beschermd tegen onvoorziene omstandigheden.

Kies voor de kwaliteit van ècht maatwerk + extra services. Vaste prijs: 299,-*

Bij ons kiest u voor de kwaliteit van optimaal maatwerk, specifiek voor uw interim-managementbureau opgesteld door een daarin gespecialiseerde jurist. Wij geloven niet in contractgeneratoren, maar in persoonlijke aandacht voor uw interim-managementbureau bij het opstellen van uw algemene voorwaarden. Voor het opstellen van uw algemene voorwaarden hanteren we een vaste en scherpe prijs. Daarbij ontvangt u gratis extra services.

Meer informatie over onze werkwijze en extra services

Meteen een vrijblijvende offerte aanvragen

algemene voorwaarden opstellen

Inhoud algemene voorwaarden interim-management

Afhankelijk van de concrete diensten die uw interim-managementbureau verleent, zijn relevante onderwerpen voor in algemene voorwaarden onder meer:

  • Beperking van uw aansprakelijkheid en vrijwaring;
  • Verplichtingen van uw opdrachtgevers;
  • Reikwijdte van uw bevoegdheden;
  • Looptijd en opzegging van overeenkomsten;
  • Honorarium en kosten;
  • Betalingsvoorwaarden;
  • Uitvoeringsvoorwaarden;
  • Opschorting en ontbinding van overeenkomsten;
  • Toepasselijk recht en geschillen.

Starter? Heb ik nog meer documenten nodig?

Bent u starter en vraag u zich af of u naast algemene voorwaarden voor uw interim-managementbureau nog meer documenten nodig hebt? Neem dan vrijblijvend contact op voor meer informatie. Wij bieden geen standaardpakketten met bijvoorbeeld algemene voorwaarden + opdrachtovereenkomst + verwerkersovereenkomst + privacy policy + disclaimer. De meeste interim-managementbureaus hebben niet al deze documenten nodig. Informeer bij ons voor een eerlijk advies.

Ik wil een vrijblijvende offerte ontvangen

  • Vermeld hier (kort) uw aanbod van producten, diensten en/of werkzaamheden. Dit hoeft niet uitputtend; na uw akkoord op de offerte gaan we pas in detail.
  • Na uw akkoord op de offerte, bestuderen we uw website grondig om ons optimaal voor te bereiden op de intake.