Algemene voorwaarden Sportschool & Personal Trainers 

Als u eigenaar van een sportschool of een personal trainer bent, kunnen wij ons heel goed voorstellen dat u zich het liefst bezighoudt met uw passie, namelijk mensen fitter en gezonder maken en zorgen dat ze hun sessie altijd met een glimlach en een voldaan gevoel afronden. Om dit zorgeloos te kunnen blijven doen, is het wel van belang dat u te allen tijde voorbereid bent op onvoorziene omstandigheden. ​​

Om u voor te bereiden op zulke onvoorziene omstandigheden is het op laten stellen van algemene voorwaarden essentieel. Algemene voorwaarden zijn van toepassing op de overeenkomst die u met uw leden aangaat. In welke vorm u deze algemene voorwaarden aanbiedt aan uw leden hangt af van de wijze waarop u overeenkomsten aangaat. Betreft het een online inschrijving, dan is het gebruikelijk dat het inschrijvende lid akkoord gaat met de algemene voorwaarden door deze aan te vinken tijdens het inschrijfproces. ​​

Het op laten stellen van algemene voorwaarden is maatwerk. Voor goede bescherming is het namelijk belangrijk dat zij volledig worden opgesteld op basis van de specifieke faciliteiten die u uw leden biedt en dat zij dus volledig aansluiten op uw bedrijfsvoering, maar ook op uw eventuele specifieke wensen. Wij hanteren een vaste prijs voor het opstellen van uw op maat te maken algemene voorwaarden.​ Deze is afhankelijk van uw precieze aanbod van trainingen/sessies.

Wilt u meer weten over onze werkwijze, klik dan hier voor de hoofdpagina met een uitgebreidere beschrijving over onze werkwijze of vraag via onderstaand contactformulier meteen een vrijblijvende offerte aan met vaste prijs, meer informatie + leveringstermijn.​

Inhoud van de algemene voorwaarden voor een sportschool of personal trainer

Er zijn diverse belangrijke punten om op te nemen in algemene voorwaarden specifiek voor uw branche, bijvoorbeeld:​

1. Dat u niet aansprakelijk bent voor eventuele blessures of andere letselschade van leden ontstaan tijdens de trainingen;
2. Dat uw leden zich aan bepaalde gedrags- en huisregels moeten houden;​
​3. Dat betalingen op tijd moeten plaatsvinden, dat u uw leden de toegang mag weigeren als de betaling uitblijft en ook dat u het lidmaatschap dan kan beëindigen.​

Voordelen Maatwerk Jurist

1. Zeer nauwkeurige inventarisatie van uw bedrijfsvoering en specifieke wensen, aan de hand van een op maat te maken vragenlijst;
​2. Uw algemene voorwaarden worden opgesteld door een ervaren, in het contractenrecht gespecialiseerde en universitair geschoolde jurist (meester in de rechten);
3. ​Uitstekende recensies, zie hiernaast (desktop) of hieronder (mobiel);
4. Inclusief toelichting, instructie en nazorg;
5. ​Betaling pas na levering;
6. ​Meerdere kosteloze revisies indien gewenst. Dit terwijl meer dan 95% van de opdrachtgevers met de eerste levering reeds geheel tevreden is;
7.Geen verborgen kosten.​

Heeft u vragen neem dan contact met ons op. Bel (085-4012440), mail of gebruik de app of chat. 

Wilt u meer weten over onze werkwijze, klik dan hier voor de hoofdpagina met een uitgebreidere beschrijving over onze werkwijze. Via onderstaand contactformulier kunt u meteen een vrijblijvende offerte met een vaste prijs, meer informatie + leveringstermijn aanvragen.

Maatwerk Jurist 2019 ® | Alle rechten voorbehouden

​Tel: 085-40 124 40

Mail: info@maatwerkjurist.nl

Algemene voorwaarden Maatwerk Jurist
Privacy

Website gemaakt met Vuora

.