UITSTEKEND

Algemene voorwaarden Webdesign opstellen

Algemene voorwaarden Webdesign

Op zoek naar algemene voorwaarden voor webdesign? We kunnen ons heel goed voorstellen dat u niet meteen aan het opstellen van algemene voorwaarden denkt, maar zich het liefst bezighoudt met dat wat u het liefst doet, namelijk ontwerpen en ondernemen. Om dit zorgeloos te kunnen blijven doen, is het van belang om uw algemene voorwaarden goed op orde te hebben. Op deze manier dekt u zichzelf in tegen eventuele onvoorziene omstandigheden en kunt u zorgeloos blijven ondernemen. Om niet bij elke opdracht over aparte voorwaarden te hoeven onderhandelen en u in het algemeen beter te beschermen, is het verstandig om algemene voorwaarden te laten opstellen, want het ondernemen met de juiste voorwaarden werkt toch een stuk fijner. U kunt per opdracht simpelweg verwijzen naar de algemene voorwaarden die specifiek zijn opgesteld voor uw onderneming.

Direct laten opstellen | Ècht maatwerk | Vaste prijs: € 399,- | All-in service

Elke bureau voor webdesign is uniek en verdient bijzondere aandacht als het gaat om algemene voorwaarden opstellen. In totaal zijn we al snel 3,5 tot 4 uur bezig met uw opdracht, soms langer. Geen templates dus, maar echt maatwerk. We analyseren uw eerste informatie en het vermelde op uw eventuele website grondig. Daarna hebben we per e-mail of telefonisch een intake met u. Op deze manier leren wij uw dienstverlening als webdesigner en uw wensen echt kennen. Dit is nodig voor algemene voorwaarden die ècht op maat zijn geschreven en optimale bescherming bieden tegen aansprakelijkheid. Bovendien leveren we een All-in Service▼

Vraag een vrijblijvende offerte aan of bel voor meer informatie.

Vaste prijs: € 399,- (excl. btw)*
Persoonlijk contact met uw jurist (+12 jaar ervaring)
Intake per mail en/of telefonisch
100%-tevredenheidsgarantie
Inclusief nazorg en advies
Klanten waarderen ons met een 9,6

Hoe werkt het?

  1. Vrijblijvende offerte aanvragen

    Vraag een vrijblijvende offerte aan of bel 085-4012440, WhatsApp of chat.

  2. Vooronderzoek

    We zijn ongeveer 1 à  1½ uur bezig om op basis van uw eerste informatie en informatie op uw eventuele website een grondige eerste analyse van uw bedrijfsvoering en situatie te maken. Zie onze werkwijze.

  3. Klantspecifieke vragenlijst

    De resultaten van onze analyse ontvangt u binnen een werkdag per e-mail in de vorm van een klantspecifieke vragenlijst met goed doordachte vragen. In tegenstelling tot alleen een telefonische intake biedt deze werkwijze – zowel u als ons – de mogelijkheid om relevante aspecten van uw bedrijfsvoering als webdesigner en uw wensen goed te overdenken.

  4. Intake

    Kies voor een telefonische intake en/of intake per e-mail. Bij een telefonische intake ontzorgen we u volledig. In beide gevallen bedraagt uw tijdsbesteding vaak niet meer dan 20 tot 30 minuten.

Klanten waarderen ons met een 9,6.

Vraag een vrijblijvende offerte aan of neem contact op voor een gratis adviesgesprek.

All-in Service

  • Inclusief toelichting en instructie.
  • Niet helemaal tevreden? Vragen stellen en aanpassingen zoveel u wilt.
  • Op langere termijn uw algemene voorwaarden laten aanpassen? Kleine wijzingen voeren we gratis door, zo vaak u wilt.
  • Gratis advies bij onverhoopte geschillen met uw klanten of opdrachtgevers.

Overige informatie

  • Intake en opstellen door gespecialiseerde jurist (meester in de rechten) +12 jaar ervaring;
  • Vaste prijs. Nooit extra kosten;
  • Levering meestal binnen 5 dagen;
  • Facturering pas na levering (betalingstermijn 14 dagen);
  • Ontvang uw algemene voorwaarden in 4 bestanden, ook op A4-formaat (2x Word & 2x PDF).
  • Starterspakket? Bel ons voor een eerlijk advies over welke documenten u werkelijk nodig hebt.

Er zijn diverse belangrijke onderwerpen om op te nemen in algemene voorwaarden voor webdesigners, zoals:

  • Uitvoering en oplevering;
  • Klachten en correctieronden;
  • Overmacht;
  • Opschorting en ontbinding van overeenkomsten;
  • Aansprakelijkheid en vrijwaring;
  • Copyright en gebruiksrechten;
  • Prijs- en betalingsvoorwaarden;
  • Bescherming van uw intellectuele eigendom en gebruiksrechten van uw klanten;
  • Annuleringsvoorwaarden.

Starter? Heb ik nog meer documenten nodig?

Bent u starter en vraag u zich af of u naast algemene voorwaarden voor webdesign nog meer documenten nodig hebt? Neem dan vrijblijvend contact op voor meer informatie. Wij bieden geen standaardpakketten met bijvoorbeeld algemene voorwaarden + opdrachtovereenkomst + verwerkersovereenkomst + privacy policy + disclaimer. De meeste ondernemingen hebben niet al deze documenten nodig. Informeer bij ons voor een eerlijk advies.