Leverings-/ verkoopvoorwaarden op maat laten opstellen of regel het makkelijk zelf online

Bij ons kunt u uw leverings-/ verkoopvoorwaarden volledig op maat laten opstellen of kunt u het makkelijk zelf online regelen. Echter is het laatste niet voor alle bedrijven geschikt. 

Regel het zelf online                    Voor maatwerk lees hieronder verder

Leverings-/ verkoopvoorwaarden. Optimaal maatwerk + extra services. Topkwaliteit voor een scherpe prijs

  • Optimaal maatwerk dat voldoet aan al uw wensen en exact aansluit op uw bedrijfsvoering;
  • Persoonlijk op te stellen door een in het contractenrecht gespecialiseerde jurist (meester in de rechten) met meer dan 10 jaar ervaring;
  • Efficiënte intake, per e-mail of telefonisch;
  • Vaste prijs Enkele typen leveringsvoorwaarden kunnen bij ons al volledig op maat worden opgesteld voor € 199,- (excl. btw). Voor een gemiddelde set leveringsvoorwaarden bedraagt de vaste prijs € 299,- (excl. btw). De voor u geldende vaste prijs kunt u vrijblijvend aanvragen, bijvoorbeeld via het contactformulier onderaan deze pagina.. Vraag een vrijblijvende offerte aan via het contactformulier, telefonisch (085-4012440), mail, WhatsApp of chat;
  • Levering meestal binnen 5 dagen;
  • Inclusief toelichting en instructie;
  • Inclusief adviesverlening/nazorg;
  • Onbeperkt aantal revisierondes (100% tevredenheidsgarantie);
  • Achteraf betalen (binnen 14 dagen na levering).

Wij zijn gespecialiseerd in specifiek het opstellen van op maat te maken contracten en algemene voorwaarden, waaronder leveringsvoorwaarden mede begrepen. Leveringsvoorwaarden worden soms ook wel verkoopvoorwaarden genoemd De termen ‘leveringsvoorwaarden’/ ’verkoopvoorwaarden’ en ‘algemene voorwaarden’ worden vaak door elkaar gebruikt, maar daarmee wordt hetzelfde bedoeld. U hebt naast leveringsvoorwaarden dus niet ook nog eens algemene voorwaarden nodig. .

Bij ons bent u verzekerd van optimaal maatwerk dat exact aansluit op uw specifieke bedrijfsvoering en eigen wensen. Onze nauwkeurige werkwijze is vergelijkbaar met de traditionele werkwijze van advocaten (juristen met dezelfde opleiding), echter profiteert u bij ons van veel lagere tarieven.

Wij houden rekening met al uw eventuele eigen specifieke wensen en u wordt gevraagd eventueel door u gebruikte standaarden van offertes, contracten, order- en/of opdrachtbevestigingen mee te sturen om uw leverings-/ verkoopvoorwaarden ook daarop te laten aansluiten.

Door onze persoonlijke benadering en omdat wij echt de moeite nemen ons volledig in uw bedrijfsvoering te verdiepen, zijn wij ervan overtuigd u van het beste maatwerk te kunnen voorzien. Dit bovendien tegen een scherp tarief, inclusief daarbij inbegrepen services.

Vraag een vrijblijvende offerte aan via het contactformulier hieronder, telefonisch (085-4012440), mail, WhatsApp of chat.

Bij ons bent u verzekerd van optimaal maatwerk dat exact aansluit op uw specifieke bedrijfsvoering en eigen wensen. Onze nauwkeurige werkwijze is vergelijkbaar met de traditionele werkwijze van advocaten (juristen met dezelfde opleiding), echter profiteert u bij ons van veel lagere tarieven.

Veel andere aanbieders van het opstellen van op maat te maken leverings-/ verkoopvoorwaarden gaan niet in detailniveau op uw bedrijfsvoering in, bijvoorbeeld omdat zij werken aan de hand van een onvoorbereide telefonische intake. In onze optiek ontstaat dan nooit een volledig beeld van uw specifieke aanbod van producten en/of diensten, uw specifieke manier van handelen en uw eventuele eigen wensen.

Onze werkwijze is daarentegen dat wij eerst zèlf een zo nauwkeurig mogelijk beeld van uw specifieke bedrijfsvoering gaan vormen, bijvoorbeeld aan de hand van het vermelde op uw website en/of de informatie die u bij uw offerteaanvraag hebt verstrekt. Op basis daarvan stellen wij, nadat u akkoord bent gegaan met de offerte, een klantspecifieke vragenlijst voor u op. Middels deze vragenlijst nemen we u bij de hand om alle relevante aspecten van uw bedrijfsvoering en uw eventuele eigen wensen aan ons te presenteren. U beantwoordt de vragenlijst per e-mail en/of u maakt een afspraak voor een telefonisch intake. In dat laatste geval ontvangt u wel de vragenlijst, maar hoeft deze vooraf niet te bestuderen; de vragenlijst dient voor ons dan als leidraad. Zowel een intake per e-mail als telefonisch neemt meestal niet meer dan 20 tot 30 minuten van uw tijd in beslag.

Bij ons staat optimaal maatwerk dus hoog in het vaandel, houden wij rekening met al uw eventuele eigen specifieke wensen en wordt u gevraagd eventueel door u gebruikte standaarden van offertes, contracten, order- en/of opdrachtbevestigingen mee te sturen om uw leverings-/ verkoopvoorwaarden ook daarop te laten aansluiten.

Door onze persoonlijke benadering en omdat wij echt de moeite nemen ons volledig in uw bedrijfsvoering te verdiepen, zijn wij ervan overtuigd u van het beste maatwerk te kunnen voorzien. Dit bovendien tegen een scherp tarief, inclusief daarbij inbegrepen services (zie onder).

Vraag een vrijblijvende offerte aan via het contactformulier, telefonisch (085-4012440), mail, WhatsApp of chat.

100% tevredenheidsgarantie & achteraf betalen

Door onze nauwkeurige aanpak en meer dan 10 jaar ervaring in het opstellen van leverings-/ verkoopvoorwaarden en contracten, is vrijwel elke eerste levering meteen volledig naar wens van onze opdrachtgevers, waardoor we zonder extra kosten, onbeperkte revisierondes kunnen aanbieden. Wij bieden dan ook een 100% tevredenheidsgarantie. Ook betaalt u bij ons pas achteraf. Zie voor onze uitstekende recensies hiernaast (desktop) of hieronder (mobiel).

Gratis extra services

Naast uw leverings-/ verkoopvoorwaarden ontvangt u een toelichting en instructie en maakt u aanspraak op nazorg. Belangrijk is uiteraard dat u weet hoe u uw leverings-/ verkoopvoorwaarden moet hanteren om ze van toepassing te laten zijn en op welke andere zaken u moet letten bij het gebruik van uw leverings-/ verkoopvoorwaarden. Nazorg betekent dat u bij toekomstige geschillen of wanneer u advies nodig hebt dat verband houdt met uw leverings-/ verkoopvoorwaarden, u altijd contact kunt opnemen voor kosteloze behandeling van uw vraagstuk. Ook aanpassing van uw leverings-/ verkoopvoorwaarden als gevolg van kleine toekomstige veranderingen in uw bedrijfsvoering, worden kosteloos verwerkt. Bij ons kiest u dus voor optimale service voor een eenmalige vaste prijs.

Starter? Heb ik nog meer documenten nodig?

Bent u starter en vraag u zich af of u naast leverings-/ verkoopvoorwaarden nog meer documenten nodig hebt? Neem dan vrijblijvend contact op voor meer informatie. Wij bieden geen standaardpakketten met bijvoorbeeld leverings-/ verkoopvoorwaarden + verwerkersovereenkomst + privacy policy + disclaimer. De meeste ondernemingen hebben niet al deze documenten nodig. Informeer bij ons voor een eerlijk advies.

Onze andere diensten

Het is ook mogelijk een vrijblijvende offerte aan te vragen voor het controleren, herzien, herschrijven (i.v.m. auteursrechten) of aanpassen van leverings-/ verkoopvoorwaarden, het opstellen van maatwerkcontracten, privacy policy’s, disclaimers en andere juridische documenten. Vraagt u zich af welke juridische documenten u nodig hebt? Neem dan contact op (via onderstaand contactformulier, telefonisch (085-4012440), mail of WhatsApp).

Stappenplan

Aanvraag
Vul onderstaand contactformulier in met een (korte) beschrijving van uw bedrijfsactiviteiten en eventuele extra informatie, of vraag telefonisch, via de app of chat een vrijblijvende offerte aan. Beschikt u over een website waarop uw bedrijfsactiviteiten zijn beschreven? Vermeld dan ook uw webadres.
Offerte
Ontvang per e-mail geheel vrijblijvend een offerte met een vaste, scherpe prijs. Deze is afhankelijk van uw bedrijfsactiviteiten en ligt tussen € 199,- en € 399,- (excl. btw). Na vaststelling van de prijs wordt deze uiteraard niet meer gewijzigd.
Onderzoek
Akkoord met de offerte? Stuur een mailtje en wij verrichten zorgvuldig het nodige vooronderzoek, waarna u een speciaal voor u op maat gemaakte vragenlijst ontvangt.
Vragenlijst
Neem hooguit 20 tot 30 minuten de tijd om de vragenlijst te beantwoorden. De vragen worden eenvoudig geformuleerd en zijn voor u makkelijk te beantwoorden. Liever telefonisch? Maak dan even een belafspraak en dan nemen we de vragenlijst telefonisch even door. Gebruikt u standaarden van offertes, contracten of beschikt u over informatiebladen over uw bedrijfsactiviteiten? Ook deze kunt u meesturen.
Ontvang de voorwaarden
U ontvangt uw algemene voorwaarden in 4 verschillende opmaak en bestandsindeling, ook op A4-formaat. Wij leveren uw leverings-/verkoopvoorwaarden samen met een handige toelichting en instructie. Uiteraard is ook dat maatwerk.
Garantie
Iets onverhoopt niet helemaal naar wens of hebt u vragen? We gaan door tot u helemaal tevreden bent en beantwoorden uw vragen zolang u die hebt. We bieden dan ook een 100% tevredenheidsgarantie. Dit alles zonder extra kosten.
Nazorg
Loopt u in de toekomst aan tegen geschillen en/of hebt u advies nodig dat verband houdt met uw leverings-/verkoopvoorwaarden? Wij adviseren u voor onbepaalde tijd geheel gratis.

Maak vandaag nog kennis met onze deskundige en unieke aanpak en vul onderstaand contactformulier in voor een vrijblijvende offerte of bel 085-4012440, mail of gebruik de app of chat. Ook voor een gratis adviesgesprek kunt u telefonisch contact opnemen.​

Ik wil een vrijblijvende offerte ontvangen