Leverings-/ verkoopvoorwaarden laten opstellen

Kies voor de zekerheid van ècht maatwerk + extra services. Topkwaliteit voor een scherpe prijs

   Optimaal maatwerk voor maximale bescherming van uw onderneming;
√   Persoonlijk op te stellen door een in het contractenrecht gespecialiseerde jurist (meester in de rechten);
   Efficiënte intake, per e-mail of telefonisch;
   Vaste prijs*, op aanvraag via onderstaand contactformulier, telefonisch (085-4012440), mail, WhatsApp of chat;
   Levering meestal binnen 5 dagen;
   Inclusief toelichting en instructie;
   Inclusief adviesverlening/nazorg;
   Onbeperkt aantal revisierondes (100% tevredenheidsgarantie);
√   Achteraf  betalen (binnen 14 dagen na levering).

Wij zijn gespecialiseerd in specifiek het opstellen van op maat te maken contracten en algemene voorwaarden, waaronder leveringsvoorwaarden mede begrepen. Leveringsvoorwaarden worden soms ook wel verkoopvoorwaarden genoemd.

NB. De termen ‘leveringsvoorwaarden’/’verkoopvoorwaarden’ en ‘algemene voorwaarden’ worden vaak door elkaar gebruikt, maar daarmee wordt hetzelfde bedoeld. U hebt naast leveringsvoorwaarden dus niet ook nog eens algemene voorwaarden nodig.

Het belang van leveringsvoorwaarden en onze nauwkeurige werkwijze

Leveringsvoorwaarden zijn belangrijk om:
   Vast te leggen wat de rechten en verplichtingen van uw klanten en/of opdrachtgevers zijn;
   Uw aansprakelijkheid uit te sluiten en te beperken;
   De meeste afspraken niet meer apart te hoeven overeenkomen;
   Te vermijden dat uw klanten en/of opdrachtgevers zaken van u gaan eisen waar u niet aan kunt of wilt voldoen.

Om deze doeleinden optimaal te dienen, is belangrijke informatie nodig over uw specifieke aanbod van producten en/of diensten, manier van ondernemen en eventuele eigen wensen. Als u het aanbod van verschillende aanbieders van het opstellen van leveringsvoorwaarden vergelijkt, ziet u dat velen van hun op het gebied van deze informatievergaring tekortschieten, terwijl dit juist essentieel is voor de kwaliteit van uw leveringsvoorwaarden; iets vanzelfsprekends waaraan vaak voorbij wordt gegaan. Wij werken dan ook niet op basis van slechts een ongestructureerde telefonische intake of met een standaard (online) vragenformulier. Ook maken wij geen gebruik van contractgeneratoren en bestaande standaardmodellen waarin uw handelsnaam wordt ingevoegd. Immers, iedere onderneming is uniek. Voor goede leveringsvoorwaarden is het belangrijk dat deze handmatig worden opgesteld door een jurist die zich optimaal heeft geïnformeerd over uw bedrijfsvoering en die meedenkt om de belangen van uw onderneming te beschermen.

Onze nauwkeurige aanpak voorziet erin dat wij (uiteraard nadat u akkoord hebt gegeven op onze vrijblijvende offerte) op basis van de in eerste instantie bij ons bekende informatie over uw onderneming (afgeleid van uw eerste bericht en/of website), zorgvuldig vooronderzoek verrichten. Op basis daarvan stellen wij een klantspecifieke vragenlijst voor u op. Zodoende wordt concreet gevraagd naar de detailinformatie die voor het opstellen van specifiek uw leveringsvoorwaarden van belang is. De vragenlijst is makkelijk te beantwoorden en neemt weinig tijd in beslag. Na ontvangst van uw inbreng, stellen wij uw leveringsvoorwaarden met maximale aandacht op. Bovendien ontvangt u bij ons gratis extra services, waaronder een toelichting en instructie, een 100% tevredenheidsgarantie, adviesverlening en nazorg (zie onder).

De klantspecifieke vragenlijst kunt u na het invullen per e-mail terugsturen. Echter kunt u ook een telefonische intake plannen. In dat geval hoeft u de vragenlijst vooraf niet te bestuderen; deze dient voor ons dan slechts als leidraad.

* Enkele typen leveringsvoorwaarden kunnen bij ons al volledig op maat worden opgesteld voor € 199,- (excl. btw). Voor een gemiddelde set leveringsvoorwaarden bedraagt de vaste prijs € 299,- (excl. btw). De voor u geldende vaste prijs kunt u vrijblijvend aanvragen, bijvoorbeeld via het contactformulier onderaan deze pagina.

Gratis extra services

Naast uw algemene voorwaarden ontvangt u een toelichting en instructie en maakt u aanspraak op nazorg. Belangrijk is uiteraard dat u weet hoe u uw algemene voorwaarden moet hanteren om ze van toepassing te laten zijn en op welke andere zaken u moet letten bij het gebruik van uw algemene voorwaarden. Nazorg betekent dat u bij toekomstige geschillen of wanneer u advies nodig hebt dat verband houdt met uw algemene voorwaarden, u altijd contact kunt opnemen voor kosteloze behandeling van uw vraagstuk. Ook aanpassing van uw leveringsvoorwaarden als gevolg van kleine toekomstige veranderingen in uw bedrijfsvoering, worden kosteloos verwerkt. Bij ons kiest u dus voor optimale service voor een eenmalige vaste prijs.

100% tevredenheidsgarantie & achteraf betalen

Door onze nauwkeurige aanpak en meer dan 10 jaar ervaring in het opstellen van leveringsvoorwaarden en contracten, is vrijwel elke eerste levering meteen volledig naar wens van onze opdrachtgevers, waardoor we zonder extra kosten, onbeperkte revisierondes kunnen aanbieden. Wij bieden dan ook een 100% tevredenheidsgarantie. Ook betaalt u bij ons pas achteraf.  Zie voor onze uitstekende recensies hiernaast (desktop) of hieronder (mobiel).

Onze andere diensten

Het is ook mogelijk een vrijblijvende offerte aan te vragen voor het controleren, herzien, herschrijven (i.v.m. auteursrechten) of aanpassen van leveringsvoorwaarden, het opstellen van maatwerkcontracten, privacy policy’s, disclaimers en andere juridische documenten. Vraagt u zich af welke juridische documenten u nodig hebt? Neem dan contact op (via onderstaand contactformulier, telefonisch (085-4012440), mail, WhatsApp of chat).

Stappenplan

Maak vandaag nog kennis met onze deskundige en unieke aanpak en vul onderstaand contactformulier in voor een vrijblijvende offerte of bel 085-4012440, mail of gebruik de app of chat. Ook voor een gratis adviesgesprek kunt u telefonisch contact opnemen.

Meer informatie over onze unieke werkwijze, extra services en het belang van ècht maatwerk, leest u onder het contactformulier.

Ik wil een vrijblijvende offerte ontvangen

Waarom Maatwerk Jurist?

◊ Volledig op maat opgesteld door een daartoe gekwalificeerde jurist (meester in de rechten);
◊ Betaal pas achteraf;
◊ Uw leveringsvoorwaarden in 4 verschillende bestanden, desgewenst voorzien van uw bedrijfslogo;
◊ Een verhelderende toelichting en gebruiksaanwijzing;
◊ Het na de levering laten doorvoeren van eventueel door u gewenste wijzigingen. 100% tevredenheidsgarantie!
◊ Na de levering vragen of onduidelijkheden? We staan altijd voor u klaar.

Dat allemaal bij de prijs inbegrepen!

Let op: “Op maat gemaakt” is niet altijd ook ècht maatwerk

Let u er bij het selecteren van een aanbieder op dat u aan zijn werkwijze al kunt zien in welke mate u maatwerk zult ontvangen; een ongestructureerde telefonische intake of een algemeen toepasbaar (online) vragenformulier zal u niet verder brengen dan leveringsvoorwaarden die u waarschijnlijk ook wel ergens gratis op internet kunt vinden, met alle risico’s van dien. Optimale maatwerkvoorwaarden zorgen voor een optimale bescherming van uw bedrijf en kan pas worden verkregen door detailinformatie over uw bedrijfsvoering aan bod te laten komen. Bij ons kiest u voor de zekerheid van optimaal maatwerk omdat we ons met onze methode (zie onder) optimaal verdiepen in uw bedrijfsvoering en wij u alle gelegenheid bieden om eventuele eigen wensen te vermelden, zoals wat betreft specifieke situaties over de beperking van uw aansprakelijkheid, annulering van overeenkomsten, etc.

Waarom is ècht maatwerk zo belangrijk

Wij inventariseren uw bedrijfsvoering aan de hand van een op maat te maken, klantspecifieke vragenlijst en niet aan de hand van een kort telefoongesprek of een algemeen toepasbaar online vragenformulier. Elke klantspecifieke vragenlijst is anders en is gebaseerd op de eerste informatie die van u is verkregen. Met onze vragenlijsten gaan we de diepte in door gerichte vragen te stellen. Deze vragen worden eenvoudig geformuleerd en zijn voor u makkelijk te beantwoorden. Dit kan desgewenst ook telefonisch.​​

Met deze handelswijze vermijden we standaardvoorwaarden. Deze kunnen niet de optimale bescherming van maatwerkvoorwaarden bieden; detailinformatie is immers nodig om te kunnen weten welke risico’s in uw leveringsvoorwaarden moeten worden afgedekt en welke bepalingen moeten worden opgenomen om uw leveringsvoorwaarden te laten aansluiten op uw specifieke manier van handelen. Elke onderneming is anders, ook welke zich in dezelfde branche begeven. Uw investering in uw bedrijf, producten en/of diensten verdient optimale aandacht bij het opstellen van uw leveringsvoorwaarden.​​

Bovendien is optimaal maatwerk belangrijk om er zeker van te zijn dat u aan alle wettelijke verplichtingen voldoet. Zo is bijvoorbeeld de wijze waarop u overeenkomsten sluit, bepalend of u uw klanten/opdrachtgevers een wettelijk herroepingsrecht moet bieden. Indien uw leveringsvoorwaarden niet zijn gebaseerd op een volledige verdieping in uw aanbod en handelswijze, loopt u het risico dat uw klanten of opdrachtgevers later nog onnodig vorderingen jegens u geldig kunnen maken. Bovendien kan de Autoriteit Consument en Markt (ACM) u boetes opleggen indien u met de wet strijdige leveringsvoorwaarden hanteert. Onderschat u het belang van correcte maatwerk algemene voorwaarden daarom ook niet.

Met Maatwerk Jurist verzekert u zich van professioneel, deskundig en optimaal maatwerk, opgesteld door een in het contractenrecht gespecialiseerde jurist (meester in de rechten). Wij denken bij het opstellen van uw algemene voorwaarden aan alles wat specifiek voor uw onderneming belangrijk is om vast te leggen. Daarnaast is bij ons alle gelegenheid om eigen specifieke wensen en/of aandachtspunten te vermelden.

Onze methode, zonder gedoe optimaal maatwerk

AAN DE SLAG IN 4 EENVOUDIGE STAPPEN

1. Geef via bovenstaand contactformulier geheel vrijblijvend een (korte) beschrijving van uw bedrijfsvoering, eventuele extra informatie en/of verwijs naar uw website waarop uw bedrijfsvoering is beschreven;
2. Ontvang per e-mail een vrijblijvende offerte met meer informatie over onze werkwijze & leveringstermijn;
3. Als u akkoord gaat met de offerte, wordt op basis van de gegevens die u via het contactformulier hebt verstuurd en/of het vermelde op uw website, geïnventariseerd welke vragen relevant zijn voor het opstellen van specifiek úw leveringsvoorwaarden. Nadat wij dit voorwerk hebben verricht, ontvangt u een op maat gemaakte vragenlijst. Wij inventariseren uw bedrijfsvoering dan ook niet op basis van een vluchtig telefoongesprek of algemeen toepasbaar (online) vragenformulier waarbij niet alle detailinformatie aan de orde kan komen;
4. Onze op maat gemaakte vragenlijst kunt u per e-mail beantwoorden, maar als dat uw voorkeur heeft, kunnen we op basis van de vragenlijst ook een telefonische intake plannen. Het beantwoorden van de vragenlijst is eenvoudig (helemaal als u voor een telefonische intake kiest) en neemt vaak niet meer dan 30 minuten van uw tijd in beslag.

Vul vandaag dus nog bovenstaand contactformulier in voor een vrijblijvende offerte met specifiekere informatie over onze werkwijze & leveringstermijn. Vragen? Bel, mail of gebruik de app of chat.

Maatwerk Jurist 2019 ® | Alle rechten voorbehouden

​Tel: 085-40 124 40

Mail: info@maatwerkjurist.nl

Algemene voorwaarden Maatwerk Jurist
Privacy

Website gemaakt door Vuora

.