Algemene voorwaarden laten opstellen

algemene voorwaarden laten opstellen



Onze stappen naar optimaal maatwerk

  1. Na opdrachtverstrekking zijn we ongeveer één uur bezig om op basis van uw eerste informatie en informatie op uw eventuele website een grondige eerste analyse van uw bedrijfsvoering en situatie te maken.
  2. Vervolgens kiest u voor een telefonische intake, Google Meet of een intake per e-mail. In geval van een intake per e-mail ontvangt u de resultaten van ons vooronderzoek (vorige stap) binnen een werkdag in de vorm van een klantspecifieke vragenlijst met goed doordachte vragen. In geval van een telefonische intake of Google Meet biedt het verrichte vooronderzoek van de vorige stap ons de aanknopingspunten voor het gesprek. Ook een combinatie van beantwoorden van de vragenlijst per e-mail en een telefonische intake/Google Meet is mogelijk. U kunt de vragenlijst eerst (zoveel mogelijk) beantwoorden, waarna we het gesprek plannen om e.e.a. door te nemen of te nuanceren.
  3. Uw algemene voorwaarden worden volledig op maat geschreven.
  4. Ontvang uw algemene voorwaarden in 4 bestanden, ook op A4-formaat (2x Word & 2x PDF).
  5. Vragen of gewenste aanpassingen? Allemaal bij de prijs inbegrepen, onbeperkt!

Zowel in geval van een telefonische intake, Google Meet als een intake per e-mail, bedraagt uw totale tijdsbesteding vaak niet meer dan 20 tot 30 minuten.


Veelvoorkomende branches waarvoor we algemene voorwaarden opstellen

Voor vrijwel elk type onderneming kunnen we algemene voorwaarden opstellen. Hieronder treft u een opsomming aan van de meest voorkomende branches:


Onze stappen naar optimaal maatwerk

  1. Na opdrachtverstrekking zijn we ongeveer 1 à  1½ uur bezig om op basis van uw eerste informatie en informatie op uw eventuele website een grondige eerste analyse van uw bedrijfsvoering en situatie te maken.
  2. Vervolgens kiest u voor een telefonische intake, Google Meet of een intake per e-mail. In geval van een intake per e-mail ontvangt u de resultaten van ons vooronderzoek (vorige stap) binnen een werkdag in de vorm van een klantspecifieke vragenlijst met goed doordachte vragen. In geval van een telefonische intake of Google Meet biedt het verrichte vooronderzoek van de vorige stap ons de aanknopingspunten voor het gesprek. Ook een combinatie van beantwoorden van de vragenlijst per e-mail en een telefonische intake/Google Meet is mogelijk. U kunt de vragenlijst eerst (zoveel mogelijk) beantwoorden, waarna we het gesprek plannen om e.e.a. door te nemen of te nuanceren.
  3. Uw algemene voorwaarden worden volledig op maat geschreven.
  4. Ontvang uw algemene voorwaarden in 4 bestanden, ook op A4-formaat (2x Word & 2x PDF).
  5. Vragen of gewenste aanpassingen? Allemaal bij de prijs inbegrepen, onbeperkt!

Zowel in geval van een telefonische intake, Google Meet als een intake per e-mail, bedraagt uw totale tijdsbesteding vaak niet meer dan 20 tot 30 minuten.